Page 20 - 81 Çalıkuşu Karaman / Sayı-8
P. 20

20






    İl Millî Eğitim Müdürü Mehmet Çalışkan  bilgiye  aç  ve  öğrenmeye  açık  bireylerle
    mesleğe  yeni  adım  atmış  öğretmenlerle  karşı karşıyayız. Öğretmenin temel görevi
    aday öğretmen yetiştirme sürecine ilişkin  bilgiye  ve  öğrenmeye  açık  öğrencilerin
    toplantıda bir araya geldi.                              alt  yapısını  oluşturarak  onları  hayata

                                                             hazırlamasıdır.” dedi.
    Karaman  İl  Millî  Eğitim  Müdürlüğü
    Konferans  Salonunda  gerçekleşen  “Her  öğrenci  öğretmeninin  eşsiz  bir
    toplantıya İl Millî Eğitim Müdürü Mehmet  eseridir”
    Çalışkan,  Millî  Eğitim  Şube  Müdürü
    Haşim  Tunca,  okul  müdürleri  ve  aday  “Her  öğrenci  öğretmeninin  eşsiz  bir
    öğretmenler katıldı.                                     eseridir”  diyen  İl  Müdürü  Çalışkan,
                                                             “Mesleğe  yeni  atanıp  eğitim  ordumuza
    “Bizler mesleğimizde öğrencilerimize rol                                         katılan  ö ğretmenler

    model oluyoruz”                                                                       olarak size tavsiyem
                                                                                            şu;  mesleğinizde
    Toplantıya  katılan  aday  öğretmenleri                                                   bir  idealiniz
    selamlayarak  konuşmasına  başlayan  İl                                                   olsun ve bu ideal
    Millî  Eğitim  Müdürü  Mehmet  Çalışkan,                                                   çerçevesinde
    öğretmenlik  mesleğine  başlangıçların                                                     özveriyle
    önemli olduğunu söyledi. Mehmet Çalışkan,                                                 çalışın.

    “Bizler  mesleğimizde  öğrencilerimize                                                      Öğretmen
    rol  model  oluyoruz.    Bu  sorumluluk                                                       sadece  sınıf
    bilinciyle mesleğimizi icra ediyoruz. Bizler                                                      ya da okul
    doktorlar  gibi
    hastaya  veya
    hâkim ler
    gibi
    suç
























    işlemiş
    kişilere  değil
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25