Page 29 - 81 Çalıkuşu Karaman / Sayı-5
P. 29

29




                                                              Bedensel Engelliler,  Özel Öğrenme
                                                              ile Dil ve Konuşma Güçlüğü, Dikkat
                                                              Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
                                                              Olan Bireylerin Özellikleri,
                                                              Çoklu Yetersizliği Olan Bireylerin

                                                              Özellikleri, Üstün ve Özel Yetenekli
                                                              Olan Bireylerin Özellikleri, Ölçme
                                                              ve Değerlendirmeyle İlgili Esaslar
                                                              ve Programların Uygulanmasında
                                                              Kullanılacak Öğretim Araç-Gereçleri
     İl Millî Eğitim Müdür Yardımcısı                         başlıklarında katılımcılara bilgiler
     İsmail Kılınç’ın açış konuşmasının                       verildi.
     ardından Rehberlik ve Araştırma
     Merkezinde görevli özel eğitim                           2 gün süren eğitimde tüm bireylerin

     öğretmenleri Ali Arı ve Gökhan Güney                     özel eğitim alanına ilişkin temel
     tarafından verilen eğitimlerde Ulusal                    bilgi sahibi olmaları, yetersizliği
     ve Uluslararası Yasalarda Engellilik,                    olan bireylere yönelik farkındalık
     Türkiye'de Sunulan Özel Eğitim                           kazanmaları ve bu yolla yetersizliği
     Hizmetleri, İşitme, Görme ve Zihinsel                    olan bireylere sunulacak tüm
     Yetersizliği Olan Bireyler, Otizm                        hizmetlerin etkin ve verimli bir
     Spektrum Bozukluğu Olan Bireyler,                        şekilde yürütülmesi amaçlandı.
   24   25   26   27   28   29   30