Page 29 - 81 Çalıkuşu Karaman / Sayı-5
P. 29
29
Bedensel Engelliler, Özel Öğrenme
ile Dil ve Konuşma Güçlüğü, Dikkat
Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
Olan Bireylerin Özellikleri,
Çoklu Yetersizliği Olan Bireylerin
Özellikleri, Üstün ve Özel Yetenekli
Olan Bireylerin Özellikleri, Ölçme
ve Değerlendirmeyle İlgili Esaslar
ve Programların Uygulanmasında
Kullanılacak Öğretim Araç-Gereçleri
İl Millî Eğitim Müdür Yardımcısı başlıklarında katılımcılara bilgiler
İsmail Kılınç’ın açış konuşmasının verildi.
ardından Rehberlik ve Araştırma
Merkezinde görevli özel eğitim 2 gün süren eğitimde tüm bireylerin
öğretmenleri Ali Arı ve Gökhan Güney özel eğitim alanına ilişkin temel
tarafından verilen eğitimlerde Ulusal bilgi sahibi olmaları, yetersizliği
ve Uluslararası Yasalarda Engellilik, olan bireylere yönelik farkındalık
Türkiye'de Sunulan Özel Eğitim kazanmaları ve bu yolla yetersizliği
Hizmetleri, İşitme, Görme ve Zihinsel olan bireylere sunulacak tüm
Yetersizliği Olan Bireyler, Otizm hizmetlerin etkin ve verimli bir
Spektrum Bozukluğu Olan Bireyler, şekilde yürütülmesi amaçlandı.